Rabljeni štirikolesnik lahko nabavite, če menite, da je nov predrag ali da bi se radi najprej naučili ga voziti, ker ni tako lahko, kot je videti na prvi pogled. Nekateri imajo tudi to prednost, da so homologirani, če se jih da seveda in so lahko celo registrirani. Tako za nov, kot za rabljeni štirikolesnik boste potrebovali izpit B kategorije, če ga boste vozili po cesti. Vsekakor pa je to vozilo namensko narejeno za divji surov teren brez poti po naravi in ga ni dobro voziti po cesti, ker lahko zletite z nje. Ima namreč zelo kratko medosno razdaljo in lahko raztrga os ali vas vrže in ovinka, če ste prehitri.
Rabljeni štirikolesnik je lahko dosti cenejši od novega in se ponavadi kar splača. Je seveda odvisno od tega, kdo ga je vozil in na kakšen način ter koliko je star in koliko je že prevozil terena. Vse to morate preveriti preden boste res kupili tak štirikolesnik. Dobro je tudi, da prej pred nakupom pri serviserju preverite njegovo brezhibnost. Če je bil redno vzdrževan in so zanj lepo skrbeli, potem je to prava terna.
Morda bi bilo najbolje rabljeni štirikolesnik kupiti od pooblaščenega serviserja ali pa od prodajalcev, ki so registrirani in preverjeni ter tudi garantirajo, da je zadeva brezhibna. Tako boste še najbolj gotovi, da vas ne bo kakšen preprodajalec prevaral. Seveda niso vsi taki vendar je previdnost res na mestu, ker ne veste, s kom imate opravka.
Ko nabavite rabljeni štirikolesnik, ga še enkrat peljite na servis, da ga res temeljito pregledajo in morebiti odpravijo napake, ki jih prej niste videli ali so skrite. Ko je tako vozilo kupljeno, je vaš strošek, zato je dobro prej vedeti, če je kaj hujšega narobe kot potem. Večinoma pa so ljudje kar zadovoljni z rabljenimi vozili, sploh če so mlajši, recimo stari od dve do pet let.